Den speciella dagen

Idag är det våran ettårsdag, min och Emils alltså. Kan inte förstå att vi har klarat nästan ett år med att pendla från stockholm till Göteborg och tvärtom. Nu har jag också offrat mig lite och flyttat till Göteborg för hans skull. Mest var det ändå för min egen skull eftersom det varit en dröm. Vi ska göra en massa saker idag och bara umgås med varandra!
Jag har bokat biljett till Stockholm nu så på lördag efter jobbet så draar jag hem! Skönt som tusan. Blir lite konstigt känner jag eftersom jag inte varit "hemma" på snart två månader. Om någon vill umgås så säg till. Har inte så många dagar på mig och eftersom norrlänningarna troligtvis inte kommer såååå ja. :( Vill ju att dom ska komma. Alltid ska det hända någonting. Är så besviken på det. Vill ju träffa min moster å Signe å Rickard å morfar åååå Gun. åååh :( Vet ju aldrig när vi kan ses sen.

Kommentarer
Postat av: T

Ett år redan, Hoppas verkligen att ni får en underbar dag tillsammans.



Ska bli så kul att se dig på söndag igen, känns som om det var evigheter sen.



loves u

2008-07-15 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0