Fucking Luleå

Hej alla. Ja nu har jag inte uppdaterat på en vecka och till min förvåning har inte mycket hänt på den senaste veckan heller. Har provat på ett jobb som var väldigt tufft och som jag inte vill göra igen. Jag har gråtit och funderat på vad jag verkligen vill i livet. Det är så svårt att veta vad man vill göra i hela sitt liv. Det finns inga jobb just nu. Allting är verkligen piss! Vill börja plugga, men vad ska man plugga? Finns ju så många olika alternativ. Det bästa är ju inte heller när man väl hittar någonting som låter intressant ska utbildningen ligga i Luleå? Vem fan vill bo i fucking Luleå? Inte jag iallafall.

Vill åka hem till jul och nyår också, men no money liksom. Får skuldkänslor över att folk ska betala för mina resor och allt. Jag vill kunna betala själv, men lätt när det inte finns några jobb alls. Tycks som om alla får sparken nu. Nej, det är inte lätt. En sak som verkligen inte är lätt för mig är kärleken. Att vara kär är så jävla svårt. Inte det med att vara kär i någon, utan alla konsekvenser och alla uppoffringar. Hur mycket orkar man offra för kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0