Den förbättrade Jennifer är äntligen tillbaka!

Hallå där. Nu var det säkert tre veckor sen sist men mycket har hänt! Som många vet om så har jag och emil separerat, men som tur är så är vi fortfarande vänner. Jag har flyttat hem till mitt kära Upplands väsby igen och bor hemma. Det är trångt men det får funka för nu. Många anledningar till varför jag inte skrivit är för att bloggen heter just "wannabeboteborg" och jag är liksom inte göteborgare längre vilket jag aldrig varit eller känt mig som en. Jag är 08 in i blodet och kommer förbli det, även om jag flyttar till USA eller luleå eller vart jag nu flyttar eller inte flyttar. Haha, nu blev det lite knepigt, men ja ni alla förstår nog säkert vad jag menar.

Jag har då bott här snart i tre veckor faktiskt! På torsdag är det tre veckor sen och guuuud vad tiden har gått fort. Jag känner verkligen att jag har förändrats som person på dom senaste veckorna, och inte till det dåliga då utan till det bra. Till den glada jennifer jag var förut. Vet inte hur jag kan tacka alla människor som stöttat mig. Utan alla ER hade jag nog gått och varit deppig i flera veckor, men med er hjälp kan jag inget annat än att blicka framåt i livet. Allting kan bara bli bättre! Ja nu till saken lite, jag vill byta bloggnamn! Kan ju inte heta såhär som jag gör nu, men vet inte riktigt vad jag ska heta. Namnförslag någon?

Kommentarer
Postat av: Heidie

så underbart att du mår bra! :)



hmm, heffner kanske? ;)

2008-12-29 @ 14:16:01
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: wow

Adorable ?

2008-12-29 @ 19:04:29
Postat av: T

Good for you <3<3

2009-01-29 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0