När blev du snoppungen?

Ännu en vecka har gått och det går fort fram. Jag hade oturen att ha en väldig svår mensvärk under några dagar så jobbet fick komma på andra plats. Var på ungdomsmottagningen i fredags och skaffade nya p-piller och nu är allt som det ska. Jobbet flyter på och mensvärken har till stor del försvunnit. Just nu sitter min syster johanna bredvid mig och hennes pojke sitter i andra soffan. De kom idag bara för att gå på Liseberg två dagar, men inners inne vet jag att det var för min skull dom kom. Ja, drömma får man ju iallafall.
Nu måste nu få veta en sak. Min lillebror har skaffat tjej. Sara heter hon. Det enda jag sett från henne är en bild på henne och Oscar på en bild på playahead. De står, framför spegeln och hånglar. Det jag egentligen ska komma fram till är att i mitt förra inlägg jag skrev min bror någonting, och han kallade sig för snoppunge. Det är lite läskigt faktiskt. Han är 13 å kallar sig för snoppunge. Vad händer när han böir 15, blir han kukunge då? Nä, såna fasoner får faktiskt sluta. Det är deprimerande. Lämnade in min dator på Onoff idag. Hårddisken var nog paj så det tar 3-4 veckor att laga den. Jättekul. Tur att Johanna tog med sig sin dator så jag kunde skriva detta spännande inlägg. Puss.

Kommentarer
Postat av: snoppunge? nej kukunge haha skojja

hahaha fitta också :P måste du skriva om mig på din blogg också? hahaha ta bort det :D

2008-08-06 @ 17:22:06
Postat av: heffner

ja vafan, snoppungen!

2008-08-06 @ 21:30:32
Postat av: H

Uhlalalaa så lilla oskiii har en brud nu också :D Damn asså ;)

2008-08-06 @ 22:32:12
Postat av: jennifer

m damn säger jag bara! han är fett fjårtis

2008-08-07 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0