jennifer goes nattbloggning

Klockan är snart ett och om några fåtal timmar så ska man upp och sätta sig och plugga. Hade tänkt dra ner på julmarknaden en sväng och kika för att komma in i lite mer julstämning. Ikväll har jag pluggat med soffipropp och kollat lite johan glans klipp. Det var mysigt! Ska väl snart försöka sova så jag kommer upp, men min odrägliga syster fick för sig att åka till Uppsala och partaja och ännu mindre har hon tvingat sig in i mitt studentrum för en natt. Jag som hade velat bara få sova ut en natt och vakna upp som en ny människa, men det kommer troligtvis aldrig hända. En förbannelse vilar över mig..

JUST DET. Om ni inte har smakat på dessa ljuuuvliga chili cheez doodles är det på tiden att ni gör det. OTROLIGT goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0