Då smäller det!

Jo, för den 9 augusti i år kommer den stora Madonna till Sverige för att uppträde i Göteborg på Ullevi. Vill du vara på plats? Då måste du vara på hugget! Biljetterna kommer släppas den 9 februari (snaaart) och OM jag ska ha en. Även fast jag inte är ett stort Madonna fan så är det tammefan ett  måste måste att se henne! Sist hon var i Sverige var det året 1990 och det var just det året jag föddes på. Det måste vara ödet!
Madonna har bestämt sig för att förlänga sin turné och det är just därför Madonna nu bestämt sig för att besöka lilla Sverige. Under år 2008 såg ca 2 MILJONER Madonnafans i 58 olika städer The sticky and sweet tour. Turnén innebar rekordförsäljning av biljetter. Låter inte det bara som att man verkligen måste se henne?



Kommentarer
Postat av: Annaluna

Gled in i din blogg genom Teresa och jävlar vilken tur, nu måste jag försöka få tag på en Madonna-biljett!



Tro det eller ej, men jag ville köpa när hon var här sist men de gick åt i ett nafs... (och så var jag bara 10 bast då, hehe)

2009-02-02 @ 09:16:30
URL: http://annaluna80.blogspot.com
Postat av: Heidi

din uppdatering är inte heller den bästa.

2009-02-03 @ 13:37:00
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0