Snart dags för flytt!

Snart är det dags för mig att förverkliga min riktiga dröm, nämligen att flytta till Göteborg. Anledningen till bloggen är att jag ska kunna skriva om alla tråkigheter men även tokigheter som kommer fylla ut mina vardagar i Göteborg samtidigt som mina vänner får mer uppdatering om vad som pågår i mitt liv. De flesta jag berättat min idé för har blivit glada och sagt: fyfan vilken bra idé, men vet ni vad? Ni får inte vara för förväntansfulla eftersom de flesta vet hur mitt bloggande brukar sluta. MEN jag ska försöka!

Kommentarer
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående bloggen. Håller nämligen på med ett projektarbete om just blogging :)

2008-05-27 @ 09:44:39
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Jennifer

Javisst, fråga på!

2008-05-27 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0