Sverige!

Woho! Sverige vann igår! Jag och Emil satt och kollade på fotbollen och hejade på Sverige. Jag trodde inte att Zlatan skulle göra mål, men ja han gjorde det och nu tror alla att han är världsbäst? ja typ.
Jag har faktiskt tagit bilder på lägenheten och ska lägga upp dom så fort jag hittar min sladd till datorn! Igår var vi och köpte matbordet på jysk, men eftersom det enbart fanns en upplaga av matbordet kvar fick vi ta visningsexet. Vi hämtade bara bordet och idag ska vi hämta stolarna och en byrå!

Vet ni vad jag gjorde nästan hela dagen igår? Kollade på gossip girl! Kände mig riktigt töntig, men kunde inte sluta titta när det bara blev mer spännande. Nu behöver jag inte längre tjata mig till att jag vill se på någonting sånt, eftersom Emil gärna tittar på tv också och han tycker inte om sådana program.

Bilder kommer upp snart!

Kommentarer
Postat av: Katta

hihi. din blogg är fett müüsig jennifer, du får inte sluta skriva!!

2008-06-11 @ 13:36:42
URL: http://katatarina.blogspot.com
Postat av: Juicen

Tack kossan!

2008-06-11 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0