Storstädning

Godmorgon!
Håller just nu på och städar i lägenheten eftersom det är såååå stökigt här inne! Igår kväll höll vi på med att montera våran nya byrå i säkert 2-3 timmar! Det var oerhört svårt och till slut så blev jag så arg att jag bara ville kasta byrån i väggen. Nåväl, runt halv 11 tiden så var den klar och vi flyttade den till hallen där byrån ska stå!

Idag ska jag städa städa och ja, städa, och sen ska vi möblera om lite. Vi fick tv-bänken igår också och den var såå fin! Känns som om lägenheten kommer bli jätte amazing! Bilder på hur lägenheten ser ut just nu kommer upp ikväll.
Just det. Vet ni hur mycket jag saknar er alla? Alla mina underbara vänner och min underbara familj! Hade varit roligare att ha alla er här, men just nu måste jag få leva det här livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0