ledig dag

Idag jobbar jag inte, halleluja! Jag som tyckte skolan var rätt jobbig, men arbetslivet är nästan jobbigare! Men man tjänar ju pengar samtidigt, så det är ett stort plus. Idag kommer Elli! Gaowd jag längtar jättemycket. Ska hämta henne på terminalen vid 9 tiden, efter hennes 7 timmars låånga bussresa. Sen ska vi på Liseberg och vi får se om vi ska se på Mustasch. Vi måste iallafall åka någon karusell för det är mysigt.
På morgonen har jag städat och mest suttit framför tv:n och slappat. Imorgon ska vi på festivalen å dricka öl. Det blir kul! Jag ska kanske tidigare in till stan med Emil och hans gäng för att dricka öl innan de ska in på Liseberg. Vi får se hur det blir. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0