Lagom slitet

Hej! Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och beslutat för att skriva ett litet inlägg. Jag har lämnat Elli på centralen, städat, lagat mat och lyssnat på musik. Emil LOVADE att han skulle städa när jag och Elli lämnade lägenheten idag och for till stan med det hade han INTE gjort. Det enda han hade gjort var att ha upp filmerna på hyllan. Kul, jättekul. Så när jag kom hem fick jag städa överallt, torka, diska, laga mat och städa en gång till! Igår var ju jag och Elli på festivalen och det var megaskoj!! Synd bara att det finns odrägliga människor som ska trängas och bara vara allmänt STÖRDA. Det tråkigaste var att de här människorna var mycket äldre. Ursch!
I väntan på The Used såg vi bland annat Millencolin (som var braaa!!), Bad religion och Tiger army, mer flera! Vi såg många förutom Flogging Molly som jag avskyr. Förstår inte hur människor kan tycka sån musik är bra. Irländs folkmusik med rock typ.

Roligaste var att kattas och johannas favorit, johan från gullis, var där! Han såg helt freaky ut. Hans ögon var snea, han var aspackad och stod och vråålhångla och kleta på någon emo-tjej. Sen började han dansa och göra en ring och så var det i full gång. Han var en riktig syn för ögat! På The Used konserten var emosarna FREAKY. Ett tag trodde jag att alla i publiken skulle ramla omkull. Men det var bra, synd bara att det slutades så konstigt. Alla fans står och väntar på att bandet ska komma och spela en låt till, men ingen kom. Besvikna som vi var, drog vi hemåt. Lyckad dag!

 min hemliga juuice!

 Elli var taggad och läste en roolig book!!

 Jag var taggad och drack min hemliga juuice

 Första vi såg var DLK, de lyckliga kompisarna! Jag säger bara ho-ho-ho-ho-ho-ho- hoockeyfriilla!

  Jag och Elli med egopics

 Sen såg vi no fun at all, och deras namn stämmar, dom var inte kuuliga alls

 Äre fest elleäär?

 Sen såg vi Tiger Army och de var faktiskt helt okej. En av deras lätar var grymt bra!

 Sen satte vi oss och åt och fikade lite i väntan på andra band. Just då spelade Flogging Molly och Gud vet vad jag tycker om dom.

 På Randy såg vi en tjej som hade misfits skor. Var tvungen å smygfota!

 HAHA DET VAR EN SHOW DÄR. Det var en naken kvinna som stod å shejkade.

 Bad religion

 MILLENCOLIN.


 Johan från gullis i mökrkblå jacka!!!! Snyggve.

 Seriöst, killen hade sitt hår i väskan!!!

 Svepa cider!

 The used!

Känns som om min blogg är både en blogg och bilddagbok, eller vad tycker ni? Puss

Kommentarer
Postat av: Katten

hahaha tackar satan för er johan från gullis-spaning! asså den mannen i våra hjärtan ;D din hemliga juice har jag också hört om ;) Jennifer JUICE som man säger?

2008-06-28 @ 00:40:13
URL: http://katatarina.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Haha, det var Elli som spanade in honom först ;)

jo juicen! haha.

2008-06-28 @ 08:02:46
Postat av: Sara

Hah, sambo livet borjar! :D



2008-06-28 @ 12:49:21
URL: http://saraharjunen.blogg.se/
Postat av: Isä

Oli tosi kiva olla teillä,me nähdään 3 viikon päästä aika menee nopeasti, sano terveisiä Vaahteranmäen Eemelille ja Johannalle

2008-06-29 @ 19:57:44
Postat av: Jennifer

Kiitos, mullakin oli! niin aika menee nopeasti, mutta kuitenkin. sano terveisiä kotiin. mä olen tullut kipeäksi, on kurkku kipeenä ja sillei :(

2008-06-30 @ 09:34:56
Postat av: Katta

UPPDATERA MER KVINNA!

2008-06-30 @ 15:31:27
URL: http://katatarina.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Kvinnan är busy!

2008-07-01 @ 09:19:11
Postat av: madde

jenniföööör :D jag visste inte att du hade en blogg :D:D coola bilder!

2008-07-12 @ 10:59:55
URL: http://maddedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0