Jädrans

Igår när matbordet skulle upp låg det inga ben till bordet, så tyvärr så kunde vi inte göra så mycket åt det. Förhoppningsvis kommer det upp bilder senare, om inte någonting annat strular.
Emils tjejkompis Sofia kom igår på besök med sin pojkvän. Vi åt mat på en restaurang här nära och sen kollade vi på fotboll och senare filmen Min stora kärlek som kom på tv. Dom drog hem vid 11 tiden och sen gick vi och la oss.
Idag kommer kanske min studentpresent från norrland. Om den kommer ska vi åka till ikea imorgn eller på söndag och handla möbler som vi bestämt redan. Snart är lägenheten klar!
Och vad händer idag då? Ska åka in till stan och kolla på saker som jag måste köpa. Sen ska jag nog boka biljetter till Stockholm idag! Får se vad som händer ikväll, beror väl på Emil. Imorgon ska vi iallafall förhoppningsvis på ikea och på kvällen se på fotboll och sen på Emils kompis spelning. En massa hårdrockare? yes my favorite! (nooooot!!) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0