Tjofräs

Halloj. Just nu sitter jag och väntar på att golvet ska torka. Söndagar betyder storstädning för våran del och så ska det vara! Jag har jobbat hela veckan och slitit som ett djur. Idag jobbar jag också (såklart) och sen är jag ledig tre dagar! Ih, så skönt. Idag kommer också mammas kompis Eva, eller man kan väl säga att det är familjens bästa kompis familjs mamma som kommer. Hennes dotter ska spela Gothia och under tiden ska Eva sova hemma hos oss. Ska åka och kolla på mina lediga dagar på deras matcher, så kul! Gothiasommaren när jag spelade var den bästa. Då kom jag också på hur mycket jag vill flytta hit och vad säger man, gjort som gjort!

Tänkte i samma veva lägga upp någon bild på lägenheten från när familjen var här. Då blev det en del göra-om.










Ska fixa en till bild på toan från mamma. Fick upp alla mina smycken och allt på väggen!

Ey. so long

Kommentarer
Postat av: T

Lägenheten ser ju riktigt mysig ut, vill komma och hälsa på och se med mina egna ögon nån gång också :D



Får ta oss en roadtrip dit någon gång och våldgästa med flickorna. <3

2008-07-14 @ 14:20:47
URL: http://teresaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0