Mensvärk

Varför ska jag alltid få en såm jäkla mensvärk? Jag hade tittat i en tidning på en annons där det stod nåt om en ny medicin mot mensvärk. Jag tänkte, fy vad bra, men när jag kommer till vårat lilla apoteket vid torget så hade dom inte den. Kul, då får jag lida genom en dag med mensvärken som aldrig tar slut.

Ja, dom här dagarna har haft mycket roliga stundet. På min och Emils speciella dag var vi först och handlade lite. Sen åkte vi till Liseberg och åkte nån karusell, åt på något ställe på liseberg, och åkte in till stan igen. Vi var ju inte på Liseberg när rainbow-olyckan inträffade, men mamma, eva o ullis ringde iaf för att fråga att det inte var vi då. Sen så åkte vi hem, duschade å sånt, och åkte till avenyn för att äta på ett fint ställe. Åt kycklingfilé med bakpotatis o olika såser o sallad! Gott var det iaf. Efter det åkte vi mot filmstaden där vi skulle se jiddra inte med zohan. Vad ska man säga? Jag var så trött efter dagen så orkade inte riktigt titta på filmen, men emil tyckte iaf att den var bra.

Igår så åkte jag in till stan för att möta Eva. Vi tittade på hennes dotters gothiamatch. Torsk blev det. Sen åkte vi in till själva city, gick runt i affärer o satte oss på en pizzeria och åt. Vi satt säkert o pratade i en timme om allt, vilket var jättekul! Ja, efter det gick vi runt i affärer igen o sen kom emil o vi for till k viberg för att titta på hennes dotters match igen. Dom förlorade igen o så var dom ute ur Gothia. Tråkigt för vissa spelare i laget är så duktiga, men dom fick inte till det. Det var iaf suuuperkaaaallt!!! När vi kom hem gjorde vi varm choklad å åt mackor.

Idag ska jag tvätta o städa o packa inför sthlm. Ska bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du kommer hem... vi längtar nu efter dig. Du kan väl skicka önskelista på mat, kanske fisksoppa????

Kramisar mamma

2008-07-17 @ 16:52:40
Postat av: Jennifer

Längtar efter er med. Ja fisksoppa vore förfärligt gott :D Kanske gärna nåt biff, potatismos å brunsås? det vore skitgött! Kraaam

2008-07-17 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0