Jag är busy, ok?

Så här är det kära vänner. Jag är upptagen, därför har jag inte haft tid eller varken orken att sitta här och blogga. Jag förstår att ni saknar mina inlägg med mina intressanta vardagssysslor och mina späännande dagar. Ska bli bättre på det, jag lovar.

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik. Johanna, min syster, tvättar bort hårfärgen. Ska bli spännande och se hur det blir! Under de här dagarna har min familj varit hos mig i helgen och Johanna åker hem imorgon. Det har varit jättekul att ha haft dom på besök. Vi har varit på Liseberg, jag har jobbat och sen har vi fixat i lägenheten! Det har blivit jättefint sen sist jag la in bilder, när det nu kommit upp blommor och färger. Ska lägga in bilderna senare! SAKNAR ER FAMILJEN MIN! Imorgon kommer Henna och vi ska på...*truummor*.. STICKY FINGERS!!! Emils kompis band spelar och det vill man inte missa! Men det blir inget sup, för börjar jobba 7 morgonen därpå. suuuck! aja, so loooong

btw, johanna är  bäst

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag saknar dej också men det är kul att man får

kontakt med dej så här. Det ska bli kul att se mera bilder. Nu jobbar jag bara denna vecka sen så är

det semester. Hälsa Johanna!



Kramizar från mormor

2008-07-01 @ 13:44:47
Postat av: Jennifer

Jo det är alltid kul. Väntar fortfarande på ett telefonsamtal dock. ;)

vad skönt! då får du slappa. johanna hälsar tillbaka! kramrkrampussen

2008-07-01 @ 14:37:30
Postat av: mamma

Tack för senast....=)

Helgen var supertrevlig o man längtar självklart tillbaka. Men tänkt positivt... snart är det bara du och jag och ett varmt, skönt land med en parasolldrink i ena handen och sololjan i andra..

Pussar från mammsi.

P.s Hälsa Johanna. Undrar ??? vilken färg på håret hon nu har

2008-07-01 @ 15:31:57
Postat av: Jennifer

Tack själv!

jo jag ska tänka positivt. hälsa alla!

du får se sen ;)

2008-07-01 @ 21:00:20
Postat av: Kungen av Norrland

Snart se köm vi åt fjollträsk, sä håll i hattn

2008-07-01 @ 21:58:09
Postat av: henniii

JAA STICKY!! <3<3<3<3 Nej stackars dig att du måste upp kl 7 sen dagen efter! Jag ska nog supa lite iaf ;)

2008-07-01 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0