Mitt liv går i krasch

Jag kan inte uppdatera oftare, har ju ingen dator som sagt. Ja, är lite stressad och så nu. På tisdag åker jag till Stockholm och utomlands på onsdag. Vet ni vad också? Jag tror att måndag blir min sista dag på coop också. Idag kom jag tidigare till jobbet pga jag ville fråga om ett schema. Då sa en av cheferna att dom inte vet hur det blir, för de måste först se till att de som har heltid får sina timmar i veckan och sen får vi se. Jaha, tänkte jag. Men nu när jag såg schemat för vecka 37 stod jag inte ens med på hela veckan! Jag vill söka nytt jobb, men nu ska jag på semester och ta det lugnt och så måste jag tänka på jobb. Krasch bang bong!

Kommentarer
Postat av: H

Det ordnar sig säkert baby! Men ska bli underbart att se dig på tisdag! Har saknat dig! <3<3 Åh blir så avis på dig för att du ska till Turkiet! JAG VILL OCKSÅ! :D pussarrr

2008-08-23 @ 11:16:43
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0